اضافه شدن رشته پدافند غیرعامل به مقطع متوسطه
نوشته شده توسط : bamana

معاون امور استان های سازمان پدافندغیرعامل کشور با اشاره به ضرورت آگاه سازی مردم درمورد پدافندغیرعامل، از ارائه این رشته در مقطع متوسطه خبر داد.

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، سردار علامعلی حیدری در استان یزد، پدافندغیرعامل را سازمانی فرا جناحی دانست و گفت: دوازده کارگروه تخصصی درمورد نحوه اجرا و تحقق پدافندغیرعامل در استان های کشور راه اندازی شده است. وی بیمه کردم کشور را در برابر آسیب های مختلف از سوی دشمنان برنامه ریزی م یشود را از جمله مهم ترین اهداف این پدافند دانست و گفت: آگاه سازی و ترویج اهداف پدافندغیرعامل بین اقشار مختلف جامعه ضرورت دارد.

پدافندغیرعامل دارای سابقه ای دیرین در فرهنگ و معماری ایرانی ها است. شیوه و سبک معماری شهرسازی گذشتگان نشان دهنده اصول پدافند غیرعامل بوده است. بیش از هزار و دویست نفر دانشجو مقطع کارشناسی ارشد و سی دانشجو در مقطع دکتری در سطح کشور تحصیل می کنند که این رشته برای مقاطع آن ها نیز در نظر گرفته می شود.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: پدافند غیرعامل , پدافندغیرعامل , رشته پدافندغیرعامل , اضافه شدن رشته پدافند غیرعامل به مقطع متوسطه , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: